bubblesnaarbulgarije.reismee.nl

Op weg naar Bulgarije

Hallo en welkom op ons Bulgarije reislog!

Over enkele uren vertrekken wij voor een rondreis  Bulgarije.

De aanloop naar deze reis ging niet geheel vlekkeloos, de camper moest nog eerst voor een grote beurt en de APK keuring op 25 juli. De keurmeester kon het chassisnummer niet meer lezen door roestvorming.  Na schoonstralen was het nummer nog steeds niet leesbaar en dat is wel een vereiste. Het nummer moet door de RDW opnieuw worden ingeslagen, en vervolgens krijg je binnen 5 dagen een nieuw kentekenbewijs.  De eerstvolgende datum bij een keuringsstation voor dat werkje was 30 augustus, daar werden wij niet blij van, want dan kon ons reisje niet doorgaan.  Uiteindelijk konden we 30 juli terecht op het keuringsstation in Amsterdam. Een nieuw paspoort is inmiddels ook gehaald, een tolvignet voor Oostenrijk is gekocht,  we zijn er klaar voor.

Een tolvignet voor Hongarije lukte online niet, dus dat moeten we als we Hongarije binnenrijden  maar kopen.

De heenweg zal gaan via Duitsland, Oostenrijk, Hongarije en Servie.

De geplande reisroute vanaf Belgrado zie je hieronder op het plaatje. Eenmaal onderweg kan het zijn dat we de route zomaar veranderen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Martine en Thieu

Nellie

Goede reis.

Ton

Keurmeester vorig jaar had je dit al moeten zeggen. dit word niet in een jaar onleesbaar.Dat had je in ieder geval n hoop stress ge spaart.
Fijne rijs en behouden weer thuis.

Wim

Goede reis, en we gaan jullie natuurlijk volgen.
PS. Afgelopen maandag is mijn gedachte waarom je er niet was de goede geweest!!
ik zei het nog tegen Coby en Sjaak.

Martine Winkelmolen

helemaal goed wim -:)

Godelive

Ik snap nu waarom de 25 Juli geen goede dag was!!
Wij staan inmiddels van af gisteren in Luxemburg. Zaterdag vertrekken we naar huis.
Goeie reis!! ?